loading...
دانلود همه چیز
درباره وبسایت

سلام دوستان من علیرضا ناظمی مدیر این وبسایت هستم و ورودتان به این وبسایت را خوش آمد می گویم .


علیرضا ناظمی بازدید : 1119 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی جی تی ای 5 (فارسی)با لینک مستقیم

 

 دانلود بازی X دانلود بازی با لینک مستقیم X بازی با لینک مستقیم X دانلود بازی جی تی ای X دانلود بازی جی تی ای با لینک مستقیم X دانلود بازی جی تی ای 5 با لینک مستقیم X دانلود بازی جی تی ای سن ان دریاس X دانلود بازی gta5 با لینک مستقیم X دانلود بازی gta samp X دانلود بازی gta san با لینک مستقیم X دانلود بازی جی تی ای 5 کم حجم X دانلود بازی جی تی ای 5 کم حجم با لینک مستقیم X دانلود بازی کم حجم جی تی ای X دانلود بازی جی تی ای فارسی X دانلود بازی جی تی ای 5 فارسی X دانلود بازی جی تی ای در تهران X GTA San Andreas Snow Mod X دانلود بازی پرطرفدار و جذاب جی تی ای ۵ ، GTA San Andreas Snow Mod نسخه برفی برای کامپیوتر با لینک مستقیم X دانلود نسخه آنلاین جی تی ای 5 با لینک مستقیم X دانلود نسخه بدون نیاز به نصب فارسی همراه با پچ آنلاین بازی جی تی ای 5

 

توضیحات بازی : 

بازی فوق العاده جذاب و محبوبجی تی ایGTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییرات بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.

در San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و….رابطه برقرار می کنید. این بازی برای بسیاری از دوست داران سری GTA خاطره انگیز است.


دانلود و اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب...


معین ناظمی بازدید : 431 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

نسخه چهارم از مجموعه بازی های مبارزات خیابانی برای کامپیوتر است که کمپانی معروف Capcom آن را در سال 2010 روانه بازار کرده است. باز هم باید یکی از جنگجویان مورد علاقه خود را در بازی انتخاب کنید و سپس وارد محیط خشونت آمیز و هیجان انگیزی شوید تا نبرد های ابتدایی خود را تجربه کنید و با کسب مهارت در مبارزه، مبارزان را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و امتیاز بگیرید.

Super Street Fighter IV دانلود Super Street Fighter IV   بازی مبارزه ای

برای شروع فقط چند شخصیت محدود از بین 30 نفر قابل انتخاب هستند و قدرت کمی نسبت به سایر افراد دارند ولی با شکست هر کاراکتر در مرحله مورد نظر، می توانید آن ها را هم Unlock کنید و به بازی بپردازید. هر یک از این مبارزان در بازی Super Street Fighter IV دارای دو Ultra Combo یا همان ضربه نهایی هستند که فقط یک بار در هر نبرد قابل استفاده اند و ضربه بسیار شدیدی را به دشمن وارد می کنند.

 

 
معین ناظمی بازدید : 437 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

نسخه بتا بازی Divinity Original Sin برای PC

|دانلود مستقیم از سرور سایت 

Divinity Original Sin دانلود بازی Divinity Original Sin برای PC

شرکت Larian Studios چندی پیش اعلام کرد که بازی جدید سبک RPG خود با نام Divinity: Original Sin از امروز طبق نظرات گرفته شده برای بهار ۲۰۱۴ برنامه ریزی شده. همچنین طبق گفته ی تیم مدعی در طی زمان اضافی، تیم بر روی برخی از کارهایی مانند عرضه زود از موعد در استیم و Kikstarer کار خواهد کرد.

بازی Divinity: Original Sin به عنوان یک بازی جدید  با سبک RPG اعلام شد. بازی به صورت ایزومتریک و حزب خواهد بود به صورتی که در بخی از مکان ها شما سرنوشت خود را با گفت گو تایین خواهید کرد، مانند برخی از بازی هایی مثل ( The Walking Dead یا The Wolf Among Us ).

داستان بازی با توجه به شخصیت اصلی بازی عمیق وعده داده شده و به عنوان یک جهان پر تعامل از شخصیت هم شناخته شده که این به این معنیست در محیط بازی شخصیت های بازی زیاد خواهند بود و با افرادان زیادی در بازی سروکار خواهید داشت.

معین ناظمی بازدید : 291 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Subway Surfer برای PC

Subway Surfer دانلود بازی Subway Surfer برای کامپیوتر

امروز بازی زیبای موج سواران مترو (Subway Surfer) که یکی از بازی های پرطرف و جذاب اندروید می باشد را برای کامپیوتر آماده کرده ایم . این بازی برای کامپیوتر به صورت اختصاصی ساخته شده و برای اجرای آن نیازی به تبدیل کننده یا چیز دیگیری نیست ، هم اکنون می توانید این بازی جذاب و زیبا را از سایت ناز دانلود به صورت مستقیم و رایگان دریافت کنید و بر روی ویندوز خود نصب کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظرتون این وب لاگ چه طوریه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 191
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 936
  • بازدید ماه : 936
  • بازدید سال : 39,943
  • بازدید کلی : 694,132