loading...
دانلود همه چیز
درباره وبسایت

سلام دوستان من علیرضا ناظمی مدیر این وبسایت هستم و ورودتان به این وبسایت را خوش آمد می گویم .


علیرضا ناظمی بازدید : 1282 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (2)

دانلود بازی جنرال با لینک مستقیم


 دانلود X دانلود بازی X دانلود با لینک مستقیم X دانلود بازی با لینک مستقیم X دانلود بازی استراتژیک X دانلود بازی استراتژیک با لینک مستقیم X بازی X دانلود بازی جنرال X دانلود بازی جنرال با لینک مستقیم X دانلود بازی جنرال 1 X دانلود بازی جنرال1 X دانلود بازی جنرال1 با لینک مستقیم X دانلود بازی جنرال 1 با لینک مستقیم X دانلود بازی general X یازی general X بازی general1 X دانلود بازی استراتژیک جنرال X دانلود بازی استراتژیک جنرال 1 X دانلود بازی استراتژیک جنرال 1 با لینک مستقیم X دانلود بازی جنرال کم حجم

 

توضیحات بازی:

کسی هست که بازی جنرال Command And Conquer Generals  رو بازی نکرده باشه یا درباره این بازی استراتژیک چیزی نشنیده باشه. جواب این سوال قطعا خیر می باشد.همون طور که بیشتر شما ها می دونید این بازی یکی دیگر از بازی های استراتژیکی هست که EA Games اون رو منتشر کرده و جز بازی های محبوب در ۵ سال اخیر کرده این بازی زیبا در تمامی گیم نت های ایران به صورت شبکه ای بازی مورد استفاده قرار میگیرد.این نسخه از بازی نسخه ابتدایی از بازی هست که حجم کمی داره و گرافیک نسبتا خوبی رو دارا هست. در این نسخه از بازی ۹ جنرال وجود دارند که ابتدا می بایست پول جمع کنند و با استفاده از ماشین الات شروع به ساختن ساختمان ها بکنند. سپس از بیس خود با نیرو ها و ساختمان های مختلف دفاع کنند و با ساخت نیروی هجومی به دیگر فرماندهان حمله کنند و بر ان ها غلبه کنند. 

 

دانلود و اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب...


علیرضا ناظمی بازدید : 967 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی جنگ های صلیبی 1 با لینک مستقیم 

 

 دانلود X دانلود بازی X دانلود بازی با لینک مستقیم X دانلود بازی استراتژیک X دانلود بازی استراتژیک با لینک مستقیم X دانلود بازی جنگ های صلیبی 1 X دانلود بازی جنگ های صلیبی 1 با لینک مستقیم X دانلود بازی جنگ های صلیبی X دانلود بازی قلعه X دانلود بازی قلعه 1 X دانلود بازی قلعه با لینک مستقیم X دانلود بازی جنگ های صلیبی کم حجم X دانلود بازی کم حجم X دانلود بازی جنگ های صلیبی به صورت کم حجم X دانلود بازی crusader X دانلود بازی crusader با لینک مستقیم X دانلود بازی های کم حجم X دانلود بازی های شبکه ای X دانلود بازی lan دار X دانلود بازی اینترنتی

 توضیحات:

همان طور که میدانید این بازی زیبا و پرطرفدار عمدتاً به پیروزی و برتری نظامی در جنگ های قرون وسطی متمرکز است و کار انفرادی و انجام حملات بی فکر در آن باعث شکست خواهد شد.این بازی شامل ۲۱ مرحله می باشد و موقعیت خوبی برای سنجیدن قدرت فکر و تمرکز شماست.مراحلی نظیر شکستن محاصره ها ، به اسارت درآوردن سربازان دشمن و بیگاری کشیدن از آنها برای استخراج طلای بیشتر و در نتیجه پول بیشتر برای خرید وسایل جنگی و همچنین جلوگیری از هجوم دشمنان.اینبار این سری بازی را با گرافیک بسیار قابل توجه و به صورت HD تجربه خواهید کرد که خود به تنها بر جزابیت این بازی بسیار افزوده است. هم اکنون میتوانید این بازی جنگ های صلیبی را از یاس دانلود دریافت فرمایید.

 

ویژگی های جدید بازی جنگ های صلیبی Stronghold:

- محاصرات شبانه و اضافه کردن یک بعد جدید به امتیازات موجود در بازی Stronghold
- بهبود و دقت بیشتر در طراحی ساختمان به همراه ارایه جلوه های طبیعی تر در طراحی قلعه و روستا
- استفاده از تکنولوژی های گرافیکی بالا در خلق شخصیت های بازی
- داستان گونه بودن بازی جهت افزایش هرچه بیشتر جذابیت بازی
- محاصره کردن قلعه بازیکنان دیگر و یا دفاع از خود در حالت های مختلف طراحی شده برای اجرای بازی به صورت آنلاین
-رجوع مجدد به صفحات تاریخی جهت واقعی تر شدن محاصره ها

 

دانلود و اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب...


معین ناظمی بازدید : 278 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

 Age of Mythology Extended Edition – RELOADED

|دانلود اختصاصی از سرور سایت کوچک دانلود|

Age of Mythology دانلود بازی Age of Mythology Extended Edition برای PC

Age of Mythology به جرات یکی از بهترین بازی های استراتژیکی می باشد که در آن شما به جمع آوری ارتش و حمله آماده می شوید. این بازی به صورت یک استراتژیک کلاسیک می باشد که در آن قهرمانان در برابر هیولاهای افسانه می جنگند و همین طور مداخله خدایان یونانی. امروز نسخه جدید این بازی منتشر شده است و سایت ناز دانلود آن را برای دانلود قرار داده است ، در این نسخه ویژگی های بسیاری مانند روشنایی روز ، گرافیک بالاتر ، بهبود یافتن تکسچر های آب ، سایه ها ، نقشه های بازی و قابلیت های بیشماری که در این بازی فوق العاده اضافه شده است.در ادامه مطلب می توانید تصاویر محیط بازی و توضیحات تکمیلی بازی را مشاهده کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظرتون این وب لاگ چه طوریه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 191
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 914
  • بازدید ماه : 914
  • بازدید سال : 39,921
  • بازدید کلی : 694,110